شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت
خلاصه و ظايفي كه اداره دریافت و پرداخت با هماهنگي مدير محترم امور مالی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.
۱-مدیر سیستم نرم افزار مالی
۲- ناظر انبار و اموال دانشگاه
۳- حسابرس داخلی دانشگاه
۴- عضو کارگروه حسابداری تعهدی
شرح وظایف اداره دفتری و تنظیم حسابها
خلاصه و ظايفي كه اداره دفتری و تنظیم حسابها با هماهنگي مدير محترم امور مالی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.
۱- سرپرست اداره دفتری و تنظیم حسابها
شرح وظایف حسابدار
خلاصه و ظايفي كه حسابدار با هماهنگي مدير محترم امور مالی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.
۱-بررسی و کنترل صورت وضعیتهای عمرانی طبق آئین نامه مالی معاملاتی
۲-پیگیری در جهت رفع نواقص و عیبهای فاکتور ها و کلیه مدارک پرداختی سند
۳- تنظیم اسناد هزینه ای و عمرانی
۴- بررسی و کنترل اعتبار تمامی ضمانتنامه های بانکی و انجام مکاتبات با بانکهای مختلف در رابطه با ضمانتنامه های بانکی کلیه پیمانکاران
۵- تنظیم اسناد تضمینات و سپرده های دانشگاهها
۶- نگهداری کلیه ضمانتنامه های بانکی ،سفته،و چکهای بانکی متفرقه
۷-صدور اسناد هزینه ای و عمرانی
۸-رفع و رجوع و ایرادات سند
۹-پیگیری مشکلات مستندات ارسالی
۱۰-مراجعه به خزانه دارایی بابت ارسال مستندات حقوق و درخئاست وجه
۱۱-مراجعه به اداره بیمه بابت لیست بیمه پرسنل
۱۲-دبیرخانه امور مالی
۱۳- مراجعه به بانک صادرات و دریافت صورت حساب و دسته چک
شرح وظایف کارشناس مسئول امور مالی
خلاصه و ظايفي كه کارشناس مسئول امور مالی با هماهنگي مدير محترم امور مالی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.
۱-پرداخت حقوق اعضاء هیئت علمی رسمی و پیمانی و کارکنان رسمی و پیمانی و ارسال درخواست وجه حقوق به خزانه
۲- پرداخت حق التدریس - ماموریت و حق داوری اعضاء هیئت علمی دانشگاه و مدعو
۳-پرداخت پاداش - عیدی - رفاهی -آزمون های مختلف - اضافه کاری
۴-ارسال لیست اینترنتی و چک به سازمان بازنشستگی - خدمات درمانی - اداره دارایی و تامین اجتماعی
شرح وظایف کارشناس امور مالی
خلاصه و ظايفي كه کارشناس امور مالی با هماهنگي مدير محترم امور مالی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.
۱- پرداخت حقوق کارکنان قراردادی و بازنشسته
۲- پرداخت پاداش - عیدی - رفاهی -آزمون های مختلف - اضافه کاری
۳-ارسال لیست اینترنتی و چک به سازمان بازنشستگی - خدمات درمانی - اداره دارایی و تامین اجتماعی
۴- پرداخت ماموریت -حق التدریس اعضائ هیئت علمی